23 August 2008

Sommar!

Hei! Då va det å legge ut litt bilder te dåkkår igjen:) Har hatt en laaang sommerferie, og gjort litt av kvert! Ja! Øverst her e Øyvind-bassen og meg, fra Bocciafestivalen på Stord. Det va jo en veldig artig sak! Eg deltok ikkje på lag, men va imponert over heile festivalen:)
Litt seinere bar det på båttur i Stavanger. Ikkje kver dag eg nyte livet på en sånn en majestet!



Veret va så som så, her va et godt øyeblikk, itte regn komme sol, og denne va veldig søt òg:) Me låg te kai på Lindøy her, og duppa. Fuste nåttå va der mye bølger å lyder, eg våkna mitt på nåttå og turte ikkje gå på do, eg va sikker på at det stod ein overgriper på dekk med kniv... alt så bler surrealistisk om nåttå!:)

Men nå e eg altså kommet meg til Odda! Her e folk koselige, og det e en passe stor by for meg akkurat nå om dagen, veldig lite stressende tendenser. Vil gjerne ha besøk her inne! Welcome!!

No comments: