24 November 2009

Før førjulstida

Nå er det også snart slutt på november, og det nærmer seg førjulstida. I år skal vi være stasjonert i Bergen selve juledagene, lissom, derfor kan vi riktig lage til jul i Strimmelen! Vi har så langt kjøpt inn julestjerne, ellers står adventskalender og adventslys nest på lista.

Bolla jobber fremdeles to dager i uken, derfor har jeg vært på kafe med Gerd Eli og Ada i dag. Vi var på Augustin som er et bra sett at være når en har en ett-åring eller to. Ada er jo ett, ca. Jeg kjøpte og strikketøy og skal nå legge opp 256 masker. Det blir mitt hittil mest optimistiske strikkeprosjekt! Men fint skal det bli! Bare sjekk ut Drops Design.

Også... var vi på Kings of Convenience konsert på lørdan i Grieghallen, de var faktisk veldig bra å være på konsert med, man sovnet litt på de første sangene og fikk danse litt på de siste. Perfekt.

Nå skal jeg tilbake til maskene mine, ses!

Ingeborg

1 comment:

Gerd Eli, Hallgeir og lille Mathea said...

Hei:) Hvordan går det med strikkeprosjektet? Du må legge ut skrytebilde når du er ferdig:)