08 January 2010

Jula over og inn i 2010

Da var jula over! Juletreet vårt er hverfall ribbet nå og klar for en ovn et sted. Vi har hatt ei flott jul i år også. Første del var vi i Bergen hos foreldrene til kona til min bror, ergo Kommedals. Mine fra Molde kom ned, samt min svigerinnes søster, og tilsammen ble vi en fin gjeng:) Øyvind fikk mandelen i år. Ellers har jeg fått enda et nytt tantebarn, lille Anna, ei snill og rolig jente, so far:)




Mamma og Mari nyter julegavene.



Erlend og onkel Yngve.

Stooor stas å treffe bestemor igjen!
Veldig kjekt at Einar og ville ta turen!

Eg å Øyvind pynta vårt fysta julatre samen:)


Og Anna inntok yndlingsposisjonen sin:

1 comment:

Gerd Eli, Hallgeir og lille Mathea said...

Hei Brekkasen og Bolla:)
Gleder meg til å se et blogginnlegg fra det nye huset deres.. Og ikke minst til å besøke dere der. Gratulerer i allefall!! Klem