26 December 2008

God jul!

Snarlig oppdatering bare! Lenge siden eg publiserte nå! Men til mine trofaste lesere kan eg nå fortelle at eg har overlevd en høst i Odda. Eg har vært turnus på Odda sjukehus og hjulpet både eldre og litt mindre eldre å komma seg på beina itte store og små kirurgiske inngrep, og ikkje minst fått lungepasienter til å hoste. Nå har eg komt hjem t Molde på julaferie, og her e både Einar, Anne og Thorleif, de to siste med familier. Folk har vært sjuke og trøtte og någen har kræsja bilen sin t pinneved:http://rbnett.no/article/20081223/NYHETER06/363355887/1085# , men alt i alt står det ganske bra til nå. Jul har med feira, med pinnakjøtt og alt som ska til. De 7 tanteungene mine har hatt ei knall jul, og de e bare så skjønne. Og snart komme Øyvind med fly, og eg glede meg t å henta han på flyplassen. Ha ei fortsatt god jul! Guds fred!

No comments: