08 January 2009

Vi har forlovet oss!!




Den 21. des 09 fridde min kjær Øyvind t meg, og svaret va enkelt! Me har fått på gullringer, og det e fantastisk godt å veda at eg ska gifta meg med an:) For spesielt intresserte kan eg beksriva ringane: de e i gull, 5 mm breide, bua inni og utpå og det står din Øyvind inni.
Bryllupet bler t sommaren, nærmere bestemt 4. juli i Røbekk kirke og lokale e på Frænabu i Fræna ved Molde (http://www.imf.no/tema.asp?vis=artikkel&fid=0&id=080220081108206771&t=Fr%C3%A6nabu&uID=11). Me glede oss masse!


Ellers e eg tilbake i Odda og har begynt på sykehuset igjen, og det går faktisk ganske greit. Eg merke at det hjelpe å ha vært der ei stund og begynt å bli litt kjent. Slappe litt mer av og ting går litt lettere. Her fra et øyeblikks djup konsentrasjon på kontoret. Fortsatt godt nytt år dåkkår! o, yes det blir et bra år:)

No comments: