29 May 2009


Heisann! Då va det bare å fortella at her ser dåkkår Ingeborg som har lagt odda for sine føtter.. måtte bare... Odda e vakkert òg. Her e eg då på liten tur på Fossen med kollega Elisabeth, ergoterapeut og koselig. Det e utrolig hærligt med vår og å slippa å gå med boblejakke og frysa så masse, og masse blomsterlukt utforbi dørå, og masse flyvende pollen i nesen:) Og ikkje minst ser eg folkå i odda og utenfor sykehusets dører, plutselig flakse byen i liv:) (Ikkje vette eg koffor det e blå skrift med understreking). Eg kan forresten fortelle at Odda nå har byggeplaner for smelteverkstomtå, og eg tror det bler riktigt så fint, med kjøpesenter, båvling, skøytehall og vakre naturstier. Pluss mueseum og sånt. Glede meg t å se det på plass om någen år!

Her e me på vei t bryllup, Thorleif bror og Jerin svigerinne stopper hos meg i mitt blåe kjøkken og får en matbit, og et strykejern. Jerin e stilige i tamilsk drakt:) Den grønne jakken hørre jo då ikkje med t drakten.
Joda, neida, så... Nå hadde eg ikkje mær å skriva:) See ya!

No comments: