02 October 2009

Då va det lenge siden sist! Eg har ikkje vært aktiv på bloggen... Men eg takke for respons fra Agnete og Eirin! dåkkår e min store inspirasjon te å fortsetta bloggen:) Pluss at min bror og har fått blogg! Det hjelpe på. Ska legge til link til han. De e reist te Jinka igjen, og eg glede meg over å se bilder og lesa koss det går. E det ellers någen så lese bloggen min...
Ellers har det vært giga-travelt ei stond nå! Øyvind og eg har blitt herr og fru, eg e nå ei Brekke og lige det veldig godt:) I tillegg har eg fått autorisasjonen min som fysioterapeut, og e stolt av endt utdanning:) Føles bra, just som pappa rådet...:) Og eg har fått meg jobb!! Det e kanon:) Jobbe i vakre Hardanger i Nordheimsund, og det trives eg veldig godt med.
Livet som gift e godt. Kan bare fortella at Øyvind ikkje overraskandes e ein bra ektemann!


No comments: